Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера кой точно лагер вие

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Защо бе? Какво лошо има да си поддържам колата. Аз не наливам кой знае колко пари. При положение, че не давам пари по сервизи. До сега съм купил едно масло, антифриз, ролки, ремъци, ремотния комплект на вариатора, един маркуч... и май това е.

    Това, че питам и ми казват смени тва и онова, не значи че се юрвам да сменям Ти не си ли питал отначало?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      веднъй двапати ама после и свикнах и само карам.Трее да знаеш че алфите са малко по особени от другите коли,създават ти чувство че караш нова кола заради съвременния си дизаин и без да се усетиш и ставаш роб.Защото си мислиш че трябва да е като чисто нова и да няма капчица забележка и в същото време забравяш че тази кола е на 10 години на колкото е примерно един голф,който в същото време лумти и тресе и щтрака и тропа ама собственика му не му обръща капка внимание и си вика че колата си е железна а наще алфи излизат счупените накрая.За тва ти казвам да не и се утулваш толкова!
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #18
        Но тя наистина е като нова бе брато. Във фирмата в която работя купиха чисто нови Ситроен Ц4. Е те това нещо вози като каруца. Скърца, тропа. Алфата ми върви и вози "1000" пъти по-добре дет се вика.

        За пръв пък като седнах на тази Алфа си казах "Е това е моята кола".

        Много и се кефя и за тва ми е дерт сега да си я човъркам.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Re: Как да разбера кой точно лагер вие

          Първоначално публикувано от oem
          Вие ми лагер на главината. Но кой точно? В купето не мога да преценя дали е от пред или от зад. като карам с над 50 км и почва едно буботене. Знам, че е лагер, но не могад а разбера кой.

          Натоварвам в завойте предницата за да чуя дали се усилва при ляв или десен завой, но не. Все едно и също. Вдигах предницата на крик. Вътях колелата, проверих за луфт, чрез натискане на колелото вав всички посоки, и уж няма.

          Съвет нещо?
          Ти колега си мазохист. Колата ти от ден на ден става по зле и то защото се чудиш какво и е и какво да разглобиш по нея. Чудя се за какво още не е ставало въпрос по тази кола. До вчера не знаеше откъде се източва маслото, а отскоро говориш за скоби за валове, лагери и подобни. Ако целта ти е да се учиш-ОК иначе я закарай в един читав сервиз, да ти направят обстоен преглед и да ти кажат всичко каквото има за правене и сменяне, вместо всеки ден да се ровиш.
          Защо бе? Какво лошо има да си поддържам колата. Аз не наливам кой знае колко пари. При положение, че не давам пари по сервизи. До сега съм купил едно масло, антифриз, ролки, ремъци, ремотния комплект на вариатора, един маркуч... и май това е.
          Е това ти е проблема според мен. Че не я караш при хора които разбират, а се опитваш да си я правиш сам- това не е москвич или жигули. ако не си разбрал алфата си е капризна кола и ако не и угаждаш на капризите ти прави номера. С други думи "Козата си сака пръч"
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #20
            Re: Как да разбера кой точно лагер вие

            Първоначално публикувано от fiore
            Първоначално публикувано от oem
            Вие ми лагер на главината. Но кой точно? В купето не мога да преценя дали е от пред или от зад. като карам с над 50 км и почва едно буботене. Знам, че е лагер, но не могад а разбера кой.

            Натоварвам в завойте предницата за да чуя дали се усилва при ляв или десен завой, но не. Все едно и също. Вдигах предницата на крик. Вътях колелата, проверих за луфт, чрез натискане на колелото вав всички посоки, и уж няма.

            Съвет нещо?
            Ти колега си мазохист. Колата ти от ден на ден става по зле и то защото се чудиш какво и е и какво да разглобиш по нея. Чудя се за какво още не е ставало въпрос по тази кола. До вчера не знаеше откъде се източва маслото, а отскоро говориш за скоби за валове, лагери и подобни. Ако целта ти е да се учиш-ОК иначе я закарай в един читав сервиз, да ти направят обстоен преглед и да ти кажат всичко каквото има за правене и сменяне, вместо всеки ден да се ровиш.
            Защо бе? Какво лошо има да си поддържам колата. Аз не наливам кой знае колко пари. При положение, че не давам пари по сервизи. До сега съм купил едно масло, антифриз, ролки, ремъци, ремотния комплект на вариатора, един маркуч... и май това е.
            Е това ти е проблема според мен. Че не я караш при хора които разбират, а се опитваш да си я правиш сам- това не е москвич или жигули. ако не си разбрал алфата си е капризна кола и ако не и угаждаш на капризите ти прави номера. С други думи "Козата си сака пръч"
            Вие ми е****е м***та
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Не се обезкуражавай аз моята я правя с един познат и ни е като учебна но като знам в сервизите колко качествено работят и по добре сам.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Тука при нас качествените сервизи взимат по 50 лв. на час. и само знаят (свещи, кабели, сонда, дебитомер, маркучи...) смени тва смени онова. Като смениш отиваш и ти казват (ааа, не било от това значи... много ние неудобно че стана така, но сега трябва да смениш и еди какво си) като го смениш ела. Ако искаш ние ще го сменим, но ще вземем 50 лв за работата, защото има 1 час работа по нея.

                Е, че аз ако толкова пъти колкото се гъзурча ходя на сервиз то тая кола ще я изплатя още веднъж.. баси

                Дет се вика и 5 дена да правя нещо дето в сервиза ще го направят за 1 час. с тея пари по-добре бензин да налея. Или да изведа гаджето някъде. Моята заплата е що годе половин средна европейска заплата, но да си хвърлям всички пари по колата няма да стане.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Re: Как да разбера кой точно лагер вие

                  Първоначално публикувано от fiore
                  Че не я караш при хора които разбират, а се опитваш да си я правиш сам- това не е москвич или жигули. ако не си разбрал алфата си е капризна кола и ако не и угаждаш на капризите ти прави номера. С други думи "Козата си сака пръч"
                  Прав си за това, но пък надали има голям избор в ГлОр на майстори вряли и кипяли с 156.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    [quote="oem"]Тука при нас качествените сервизи взимат по 50 лв. на час. и само знаят (свещи, кабели, сонда, дебитомер, маркучи...) смени тва смени онова. Като смениш отиваш и ти казват (ааа, не било от това значи... много ние неудобно че стана така, но сега трябва да смениш и еди какво си) като го смениш ела. Ако искаш ние ще го сменим, но ще вземем 50 лв за работата, защото има 1 час работа по нея.

                    ........................./quote]
                    що ли ми се струва че в един пост ни убеждаваше, как имало качествена диагностика и сервизи в г.о.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment

                    Working...
                    X